11.9.2024

CUPRA otkriva Terramar, novog junaka za novo doba, u sklopu 37. America's Cup-a

  • Novi sportski SUV odnosi marku CUPRA u višu klasu, novim kupcima i novim rastućim segmentima bez gubitka buntovnog i pustolovnog duha/strong>
  • CUPRA Terramar usvaja novi jezik dizajna marke, odvažnim i samouvjerenim izgledom
  • U ponudi će biti uz različite pogonske sklopove, uključujući novu generaciju plug-in hibridne tehnologije (eHybrid), koja će razvijati 272 KS (200 kW) te imati potpuno električni doseg veći od 100 km
  • CUPRA se pridružuje America's Cup-u pod motom "There is no second" i predstavlja svoje ograničeno izdanje "Terramar America's Cup"
  • Novi je CUPRA Terramar predstavljen jedinstvenom globalnom kampanjom koja je plod suradnje s redateljem J.A. Bayona

  • Marka je također predstavila 100 % električno plovilo E23 Terramar koje je nastalo u suradnji s De Antonio Yachts te novu capsule kolekciju koja predstavlja duh jedrenja 37. America's Cup-a "Louis Vuitton"

  • CUPRA je jedna od najbrže rastućih marki u industriji te je od svog osnutka 2018. godine isporučila otprilike 700.000 vozila

U sklopu America's Cup-a, jednog od najprestižnijih svjetskih sportskih događaja, u utorak 03.09.2024. CUPRA je predstavila novi CUPRA Terramar, novog junaka marke za novo doba. Sportski SUV odnosi marku CUPRA u višu klasu, u žarište najbrže rastućeg segmenta u Europi u sklopu najveće proizvodne ofenzive marke nakon nedavnog uvođenja novih modela CUPRA Leon, Formentor, Born VZ i Tavascan na tržište. 

"Uz CUPRA Terramar, ne samo da povećavamo svoj portfelj proizvoda, nego istovremeno pomažemo marki CUPRA u "odrastanju" odnoseći je u viši segment, novim kupcima i novim rastućim segmentima bez gubitka buntovnog i pustolovnog duha", rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor marke CUPRA. "Vozilo koje dokazuje da je marka CUPRA danas zrelija, samouvjerenija na svom putu i puno sigurnija u svoj identitet, no ikad od sad, a sve to bez kompromisa u pogledu pustolovnog duha i autentičnosti."

 

 

Do danas je marka CUPRA isporučila otprilike 700.000 vozila, a nedavno je srušila još jedan vlastiti rekord zabilježivši najbolje prvo polugodište u svojoj povijesti isporučivši 125.700 vozila, što je povećanje od 17,2 % u usporedbi s istim razdobljem 2023. godine (107.300).

 

CUPRA Terramar: novi junak za novo doba

CUPRA Terramar usvaja novi jezik dizajna marke, odvažnim i samouvjerenim izgledom. Novi sportski SUV ima kultni potpis s tri trokutasta elementa, uz CUPRA matrix LED ultra glavna svjetla, s tehnologijom visoke rezolucije.

Vanjski dizajn prednjeg kraja vozila malo je ublažen jer rešetka ustupa mjesto funkcionalnom donjem dijelu orijentiranom na performanse, što podsjeća na sportske automobile. Sportske proporcije preskaču s prednjeg kraja SUV-a na bočne strane oštrim linijama koje se pomiču s prednjeg kraja preko bočne strane kako bi pojačale osjećaj performansi SUV-a.

Dok pogled prelazi na vanjski dizajn stražnjeg kraja modela CUPRA Terramar, njegove široke proporcije daju SUV-u snažnu prisutnost uz integrirani i osvijetljeni CUPRA logotip smješten središnje između stražnjih svjetala zajedno s osvijetljenim nazivom modela Terramar. Stražnji je difuzor u kontrastu s ostalim elementima dizajna i pomaže u olakšavanju proporcija i davanju drskog karaktera.

Model CUPRA Terramar bit će dostupan u devet boja karoserije, uključujući dvije mat opcije -Century brončana mat i Enceladus siva mat, kao i Dark Void, koja je inspirirana bojom plazme konceptnog vozila CUPRA DarkRebel.

Unutrašnjost reinterpretira sportski duh s cockpitom usmjerenim na vozača, koji je poboljšan dizajnom središnje konzole. Također prihvaća održivost sportskim sjedalima čija su središta presvučena ili tekstilom izrađenim od 100 % reciklirane tkanine SEAQUAL® YARN, tkaninom Dinamica s najmanje 73 % recikliranog tekstila ili kože za koju se koristi proces štavljenja biljnog podrijetla.

Digitalizacija je u središtu fokusa vozača s novodizajniranim HMI-jem implementiranim u digitalni cockpit, kao i u 12,9" infotainment sustav s retro osvijetljenim klizačem. K tomu, CUPRA nastavlja svoju suradnju s audio stručnjacima tvrtke Sennheiser, integracijom HiFi sound sustava s 12 zvučnika.

CUPRA Terramar ujedinjuje mogućnosti izgaranja i elektrifikacije uz pet različitih pogonskih sklopova i tri tehnologije: TSI (benzinske), eTSI (blago hibridne) i plug-in hibridne motore nove generacije (e-HYBRID), koji razvijaju snagu od 150 KS do 272 KS. Vozna je dinamika poboljšana zahvaljujući serijskom sportskom ovjesu i progresivnom upravljaču, kao i novom adaptivnom voznom postroju i Akebono kočnicama.

 

 

Dizajniran i razvijen u Barceloni, model CUPRA Terramar proizvodit će se u Audi pogonu u Györu u Mađarskoj. Isporuke će krenuti tijekom zadnjeg kvartala tekuće godine.

 

Nezaboravno iskustvo

Pod motom "There is no second", model CUPRA Terramar predstavljen je u okviru 37. America's Cup-a "Louis Vuitton", najprestižnijeg svjetskog jedriličarskog natjecanja i najvećeg sportskog događaja koji se održava u Barceloni još od Olimpijskih igara 1992. 

Prezentacija je održana u Experience centru u okviru America's Cup-a, prvom i jedinom službenom izložbenom centru natjecanja, smještenom u povijesnoj zgradi IMAX-a, u luci Barcelone. Ovaj inovativni prostor omogućuje posjetiteljima da otkriju tajne najstarijeg sportskog natjecanja na svijetu, gdje su tradicija i povijest povezani s vrhunskom tehnologijom i strašću. Na ovoj simboličnoj lokaciji također je moguće iz prve ruke iskusiti sve emocije koje ovo natjecanje čine jedinstvenim, zahvaljujući simulatoru i sveobuhvatnim iskustvima.

Obzirom da je službeno vozilo natjecanja, svjetska premijera modela CUPRA Terramar oslonila se na prisutnost Granta Daltona, izvršnog direktora America's Cup-a, koji se pridružio Wayneu Griffithsu, izvršnom direktoru marke CUPRA, kako bi zajedno istaknuli svoju predanost nadahnjivanju svijeta iz Barcelone. Strateški savez, sklopljen u prosincu 2023., a uspostavljen je na temelju pobjedničkog stava, inovativnosti, performansi i ambicije povezivanja s ljudima ovog mediteranskog grada koji dijele obje marke. 

Novi CUPRA Terramar predstavljen je s potpuno novom globalnom kampanjom, jedinstvenim filmom snimljenim u suradnji s J.A. Bayona, ambasadorom marke CUPRA. Proslavljeni filmski redatelj objasnio je svoj inspirativan kreativni proces u stvaranju ovog projekta o natjecateljskom duhu marke, samousavršavanju i konceptu "There is no second". Štoviše, istaknuo je vrijednosti koje njegov rad dijeli s markom CUPRA: prkošenje očekivanjima, pobuđivanje emocija i pomicanje granica s izazovnim pričama. Ovom suradnjom CUPRA i J.A. Bayona spajaju svijet kinematografije i automobilske industrije kako bi nadahnuli sljedeću generaciju pripovjedača i vozača.

Pod okriljem 37. America's Cup-a "Louis Vuitton", suradnja između marke CUPRA i jedriličarskog natjecanja otišla je korak dalje predstavljanjem ograničenog izdanja CUPRA Terramar America's Cup. CUPRA će proizvesti samo 1337 vozila posebnog dizajna i stila koji predstavljaju partnerstvo, uključujući ekskluzivne crne kotače i jedinstvenu Enceladus sivu mat boju.

 

 

Nadalje, CUPRA nastavlja izazivati status quo uz dvije nove suradnje koje prikazuju duh prestižnog natjecanja, prožete hrabrim i nekonvencionalnim dizajnom marke CUPRA, koji je stvorila nova dizajnerska kuća CUPRA.

CUPRA i De Antonio Yachts nedavno su predstavili E23 Terramar, 100 % električnu jahtu inspiriranu kultnim elementima i bojama modela CUPRA Terramar.

K tomu, CUPRA je također izdala novu capsule kolekciju koja predstavlja jedriličarski duh 37. America's Cup-a "Louis Vuitton". Nova je kolekcija u prodaji u natjecateljskom selu tijekom trajanja natjecanja, kao i u IMAX-u tijekom svjetske premijere modela CUPRA Terramar.